neznam sta znaci

Pitajte sve o teoriji muzike i teoriji harmonike.
Korisnikov avatar
Milke
16 basova
16 basova
Postovi: 27
Pridružio se: 22 Jan 2015, 07:43
Lokacija: Ogulin

neznam sta znaci

Post od Milke »

ovako tek sam uzeo harmoniku royal standard silvana 96 basova i totalni sam pocetnik i sada sam trazio neke pjesme i nasao sam ali neznam sta znaci ovo AM,H,E molim vas pojasnite mi sta su to molovi nekakvi ili? jer neznam totalni sam pocetnik

Kod: Obeleži sve

Am 
Odlazi jesen sa zutim liscem

                   H      E
kroz prozor gledam maleni breg

Dm                     Am
kako si tuzna mladosti moja

         G  -  Gism - Am  
dok tiho pada prrrrvi sneg


Ref. 2x


Dm
Sneg je opet Snezana

G                C
a mnogo dana nas deli

Dm           E
sneg je opet Snezana

Dm                  E
k'o onda kad smo se sreli

         Am
Sneg je, Snezana


Dolazi zima hladna i duga
k'o suza pada pahulja mala
kratko ce ziveti k'o ljubav nasa
mozda to nisi Snezana znala

Sneg je, Snezana


Davno se nisam video s tobom
decembra jednog poslednji put
oprosti sto sam te noci bio
beskrajno tuzan, na tebe ljut
Korisnikov avatar
accordionist
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 543
Pridružio se: 01 Jan 1970, 01:00

Re: neznam sta znaci

Post od accordionist »

To su akordi koje sviras u basovima
Am je Amol, H je Hdur, E je Edur ...
Korisnikov avatar
Milke
16 basova
16 basova
Postovi: 27
Pridružio se: 22 Jan 2015, 07:43
Lokacija: Ogulin

Re: neznam sta znaci

Post od Milke »

dobro a sad malo gledam i npr pise am (amol) i a mol se svira a+c+e a? dali to tako ide ili se kombinira nesto? jer ja cujem vise tipki a pise am pa mi nije bas jasno.
Korisnikov avatar
Harmonikašica Ivana
48 basova
48 basova
Postovi: 75
Pridružio se: 21 Apr 2014, 23:09

Re: neznam sta znaci

Post od Harmonikašica Ivana »