Traži se dobar savjet

Ukoliko vam treba pomoć pri kupovini ili prodaji harmonike ovo je pravo mesto da postavite pitanje. Procene vrednosti, stanja, karakteristika, godišta i originalnosti instrumenta.
echelon
Nema harmoniku
Postovi: 2
Pridružio se: 10 Jun 2012, 14:18

Traži se dobar savjet

Post od echelon »

Poštovani ljubitelji i poznavaoci harmonike, zanima me jedna harmonika evo slika ako ovo radi

received_m_mid_1392327470606_ef736448b4c0c5a675_0.jpegreceived_m_mid_1392327470606_ef736448b4c0c5a675_0.jpeg

ili
Slika
Slika

Ja sam početnik i nestručan što se tiče harmonika, pa se ispričavam što ne znam sve stručne izraze.
Čim neko spomene kabinu gotov sam, izgubio sam se.
Dakle radi se o Scandalli 7+2, 96 basova, s "klapnama", sredina 80-ih, korištena i čuvana, dobro svirana, mislim da spada među lakše po težini.
Traže za nju 700 eura.
Ja sam početnik s nekim osnovnim teoretskim znanjem nota, iskustvom gitare i malo klavira početnički, zanima me jako da ubrzanim učenjem dođem do neke razine-do koje uopće mogu doći, zanimaju me šansone, kancone, sviranje za manja i veća društva, pratnja harmonikom samog sebe dok pjevam, a i narodna glazba, sevdah jako volim, i razne narodne pjesme, no znam da je za to potrebno i puno veće znanje i iskustvo.
Zanima me harmonika koju bih mogao svirati u kazališnoj predstavi o životu harmonikaša.
Financijske mogućnosti su mi gotovinski do 1000 eura u ovom trenutku (i to je nategnuto!), a na kartice bi mogao i više, na duže vrijeme.
E sad, koliko ima smisla da idem u takve investicije, imam 44 godina, i mogu koristiti neke stare harmonike (weltmeister dosta rasklapan).
Eto puno pitanja, ako ima neko da me uputi.
mamula
120 basova
120 basova
Postovi: 173
Pridružio se: 16 Jun 2011, 07:57

Re: Traži se dobar savjet

Post od mamula »

Odlična ti je ovo kolega harmonika za tvoje potrebe. Povedi nekoga ko se razumije u harmonike sa tobom i pazari ako je sve kako piše.
Koca
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 1511