Odabir idealne harmonike

Ukoliko vam treba pomoć pri kupovini ili prodaji harmonike ovo je pravo mesto da postavite pitanje. Procene vrednosti, stanja, karakteristika, godišta i originalnosti instrumenta.
frane998
Nema harmoniku
Postovi: 7
Pridružio se: 26 Maj 2013, 10:19

Odabir idealne harmonike

Post od frane998 »

Lijepi pozdrav svima!

Ovako, imam par pitanja u vezi harmonike koju tražim i koja bi me u potpunosti zadovoljila.
Prvo želim reći da sam apsolutni amater i kao takav sam sam "naučio" svirati.

Trenutno posjedujem Weltmeister caprice sa 120 basova, eto došlo je vrijeme da prijeđem na viši nivo.

imam budžet od 800 do 1000 eura.

Stil muzike koju sviram su francuske "musette" i takav stil me zanima, narodnjaci me ne zanimaju, više mi paše topli zvuk, nešto tipa:https://www.youtube.com/watch?v=zSQTt9rnjII

Što želim:
1. Da ima topli zvuk i plitke tipke
2. da ima 96 ili 120 basova
3. volio bi da nije toliko teška (Da je lakša od ove moje weltmeisterke)


PS: mislim svirati za svoju dušu i za užu ekipu, svadbe, krstitke, itd. me ne zanimaju (Bar zasada :D )

Hvala svima koji su voljni pomoći.
cupavac
120 basova
120 basova
Postovi: 152
Pridružio se: 04 Jan 2012, 18:14
Lokacija: Dalmacija

Re: Odabir idealne harmonike

Post od cupavac »

Idealnu ti ne može preporučiti nitko, tj. idealna je ona koja ti najbolje legne nakon što ih probaš nekoliko. Za iznos koji si spreman platiti može se naći jako dobra talijanska bezkabinska harmonika sa duplim tremolom, pošto ti narodnjaci nisu bitni. Detaljno češljaj oglasnike, naoružaj se strpljenjem, i sigurno ćeš relativno brzo naići na dobar instrument.
frane998
Nema harmoniku
Postovi: 7
Pridružio se: 26 Maj 2013, 10:19

Re: Odabir idealne harmonike

Post od frane998 »

Zaboravio sam napomenuti da me cisto zanima sta bi trebao traziti da dobijem ovakav zvuk koji zelim, koje tehnicke karakteristike gledat. Naravno da je harmonika stvar osobnog izbora i ukusa, isto kao i sve ostale stvari.