Sta Kupiti?

Ukoliko vam treba pomoć pri kupovini ili prodaji harmonike ovo je pravo mesto da postavite pitanje. Procene vrednosti, stanja, karakteristika, godišta i originalnosti instrumenta.
Balboa
Nema harmoniku
Postovi: 3
Pridružio se: 25 Jun 2021, 09:18

Sta Kupiti?

Post od Balboa »

Totalni sam pocetnik,zelim da kupim novu Harmoniku do maximalno 2.000 e

Zanimaju me Harmonike koje mogu da kupim za Narodnu muziku do te cifre? Modeli znaci i proizvodjaci....
Ja svasta na internetu pronadjem ali zelim da kupim Novu Harmoniku a da ne pogresim.
trebala bi mi vasa pomoc i savjet.

Hvala :svirac:
Koca
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 1511
Pridružio se: 01 Jan 1970, 01:00
Lokacija: Bela Crkva Banat

Re: Sta Kupiti?

Post od Koca »

MISLIM DA CES POGRESITI AKO KUPIS NOVU. Nova Hohner 96 basova troglasna bez kabine skuplja je od polovne Supite dvokabinke sa 120 basova.
Koca
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 1511
Pridružio se: 01 Jan 1970, 01:00
Lokacija: Bela Crkva Banat

Re: Sta Kupiti?

Post od Koca »

Gledaj upotrebnu vrednost harmonike jer trazis za Narodnu muziku.
Korisnikov avatar
dugmetarac78
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 1239
Pridružio se: 31 Maj 2012, 20:31

Re: Sta Kupiti?

Post od dugmetarac78 »

Koca ti je lepo rekao. Pogrešit ćeš u startu ako planiraš da kupuješ novu harmoniku do 2000. eura, i da je za narodnjake, što svakako podrazumeva da je kabinska.
Balboa
Nema harmoniku
Postovi: 3
Pridružio se: 25 Jun 2021, 09:18

Re: Sta Kupiti?

Post od Balboa »

ok. Sta bi onda mogao da kupim dobro i polovno do 2000 eura maksimalno?

Neke modele i proizvodjace ? sta vi savjetujete iz vaseg iskustva? :svirac:
Koca
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 1511
Pridružio se: 01 Jan 1970, 01:00
Lokacija: Bela Crkva Banat

Re: Sta Kupiti?

Post od Koca »