Uz izvinjenje ukoliko je vec bila ova tema (moderator moze slobodno da ukloni ovaj post), postavljam pitanje onima koji poznaju...
Dakle, cemu konkretno sluzi bocni bas-konvertor kod "legendarnih" Scandalli i Settimio Soprani?
Hvala.
Bocni bas-konvertor kod "legendarnih" Scandalli i Settimio Soprani
-
- Šef orkestra
- Postovi: 536
- Pridružio se: 02 Jul 2011, 23:23
Re: Bocni bas-konvertor kod "legendarnih" Scandalli i Settimio Soprani
Taj preklopnik služi da odvoji basove od akorda.
Da pojasnim!
Kada svirate basovnu stranu onda bas daju samo tonovi na prvom fasenu a akord preostali tonovi .
Da pojasnim!
Kada svirate basovnu stranu onda bas daju samo tonovi na prvom fasenu a akord preostali tonovi .
Re: Bocni bas-konvertor kod "legendarnih" Scandalli i Settimio Soprani
Nije mi bas najjasnije...
Da li to znaci da samo najdublji tonovi ostaju (pojedinacni basovi) ili tonovi iz nekog drugog fasena?
Sto se akorda tice, oni ostaju onako kako ih suberi otvaraju u odredjenom registru?
Da li je tacno?
Da li to znaci da samo najdublji tonovi ostaju (pojedinacni basovi) ili tonovi iz nekog drugog fasena?
Sto se akorda tice, oni ostaju onako kako ih suberi otvaraju u odredjenom registru?
Da li je tacno?
Re: Bocni bas-konvertor kod "legendarnih" Scandalli i Settimio Soprani
Pa 2 reda iz 1. fasena se kombinuju za bas i nemas mogucnost one srednje i visoke da ukljucis u bas. A akord ne vidim da se menja sa preklopnikom, svakako ne idu tonovi iz 1. najdubljeg fasena.
Re: Bocni bas-konvertor kod "legendarnih" Scandalli i Settimio Soprani
Данас сам отварао стару Артист 6, и имао по први пут прилику да се изблиза упознам са контрукцијом преклопника на бочној бас-дасци.
Изузетно комплексан систем који укључује/искључује три фасена са средњим и високим тоновима (они који се укључују у акордском сазвучју, односно, акордска бас клапна) у основним/помоћним басовима.
Размиљшам, да ли би такав систем полуга (и надградњи на акордским клапнама) било могуће инсталирати и на постојеће хармонике које немају то фабрички уграђено...
Изузетно комплексан систем који укључује/искључује три фасена са средњим и високим тоновима (они који се укључују у акордском сазвучју, односно, акордска бас клапна) у основним/помоћним басовима.
Размиљшам, да ли би такав систем полуга (и надградњи на акордским клапнама) било могуће инсталирати и на постојеће хармонике које немају то фабрички уграђено...