Iz dana u dan, vec mesec dana bih da te preslusam natenane, al mi se ne da...prvo riknuo kompjuter, pa onda poplava u mom Paracinu, i tako. Evo ulovih vremena malo da ti kazem: odlican si i imas sve sto treba da imas za odlicnog instrumentalistu!
Bozin se svira u maloj ili velikoj kabini (ne u sopranu), tu ti chuchi mekoca, inace tehnicki odlicno.
Sumadija, nemam primedbe
, tehnika je tu, ali daj nesto od Pavketa, Panovica, Radojke, jer pola Sumadije je tehnika, ali pola je dusha, ili sto bi mi matori u zajebanciji rekli "muda" za svirku koja mnogi nemaju. Sumadija se uci od Radojke, Novice Negovanovica, Tomice i Pavketa, to vezbaj.
Klasika....eh, bez komentara, tamo ti je strucni ziri da ocenjuje, ja sam samo slusao i uzivao.
Evo ti nesto sto odavno volim da kazem svim mladim harmonikasima (ne samo tebi), ali mi se nekako ne napravi prilika: narodna muzika STAGNIRA, zato sto se svi utrkuju tehnicki a malo je talentovanih kompozitora koji mogu da se drze tradicije a da donesu nesto svoje (u ovom trenutku tesko da mogu da navedem jos nekog osim Panovica, Caleta, Eda Krilica, u proslosti ih je bilo mnogo vise). Pri tom mislim na kompozitore, ne instrumentaliste, jer vrhunskih instrumentalista ima mnogo vise, to nisu isti pojmovi. Kad se poklopi vrhunski instrumentalista i vrhunski kompozitor, dobijes Pavketa, Bozina, Miljica...
Zato, kada savladas sve te stilove, tehnike, a vrlo si blizu, pocni malo da komponujes, eksperimentises...cini mi se da imas smisla. Na ovu temu bih mogao sagu da napisem, ali bojim se da bi me mnogi pogresno shvatili. Malo me je tvoja tema ovde i tvoja svirka povukla da se raspisem, izvini
Eto.
Pozdravljam te majstore, Miki