Preporuka za kupovinu klavijature

Klavir, orgulje, klavijature, sintisajzeri, aranžeri...
Odgovori
RNenad
Nema harmoniku
Postovi: 1
Pridružio se: 22 Nov 2011, 15:07

Preporuka za kupovinu klavijature

Post od RNenad »

Poštovanje! Imam 28 god. Od svoje 7-me do 17-te godine sam svirao klavijature. Imao sam neke za početnike. Međutim, želim da nastavim sa sviranjem. Želeo bih kupiti neke polovne klavijature. Mada, imajući u vidu toliko raznovrsnu ponudu, da sad naprosto ne znam ni šta bih trebao kupiti. Da bi mi to kasnije moglo koristiti i za sviranje po tezgama, a ne samo da bih se obučavao na njima. Tako da molim za pomoć u izboru. Nisam finansijski omogućen da je platim više od 200 , a maksimalno 250 eura. Po mogućstvu, sa više zvukova, boja, ritmova, min. 61 dirkom itd. Ako vam nije problem da me uputite malo. Da mi date savet, i preporuku. Uz to malo detaljniji opis. Pošto već, evo već je prošlo 11 godina kako ne sviram. Tako da mi je svaki vid pomoći, i saveta itekako dobrodošao. Unapred hvala!
Korisnikov avatar
zex
120 basova
120 basova
Postovi: 191
Pridružio se: 20 Nov 2011, 14:21
Lokacija: Beograd

Re: Preporuka za kupovinu klavijature

Post od zex »

Sve zavisi na koju vrstu svirke zelis da se opredelis. Da li soliras, ili bi svirao bas i kontru, ili tezis ka aranzerskoj svirci. E sad za neki ozbiljniji aranzer budzet ti je nedovoljan, mogao bi jedino da ides na neku varijantu Roland G-800. A od soliraca ne bi bilo lose kad bi nasao neki Roland XP-30, ili mozda Korg X5D. Nisam skoro pratio cene istih, ali cenim da sve sto sam gore pomenuo dolazi u taj cenovni rang.
Korisnikov avatar
alibaba40
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 873
Pridružio se: 15 Mar 2011, 13:42

Re: Preporuka za kupovinu klavijature

Post od alibaba40 »