Pozdrav svima! Imam problem sa harmonikom, kada razvlacim harmoniku cuje se bas, kao da je neki zaglavljen (pritisnut). Nijedan bas nije zaglavljen a da se vidi. Jel moze neko da mi kaze da li je to neki veliki kvar? Sta mogu ja da uradim ili moram nositi majstoru. Inace sam pocetnik pa se ne razumem bas. Hvala unapred svima
Odakle si ? Mozda bi mogao sam da resis ali posalji slike meni na viber 062/8882-512 i to skini bas dasku, kajs i slikaj bas stranu suprotnu od dugmadi (koja dolazi na grudi) da se taj ceo uspravni red vidi koji je iza svih tih zica i nesto je spusten nize od nivoa zica pa ako me razumes resices .
Koca napisao: ↑09 Jan 2024, 23:02
Odakle si ? Mozda bi mogao sam da resis ali posalji slike meni na viber 062/8882-512 i to skini bas dasku, kajs i slikaj bas stranu suprotnu od dugmadi (koja dolazi na grudi) da se taj ceo uspravni red vidi koji je iza svih tih zica i nesto je spusten nize od nivoa zica pa ako me razumes resices .
Докторе!!