Prvi ozbiljniji instrument (dugmetara)

Ukoliko vam treba pomoć pri kupovini ili prodaji harmonike ovo je pravo mesto da postavite pitanje. Procene vrednosti, stanja, karakteristika, godišta i originalnosti instrumenta.
drago.ns
Nema harmoniku
Pridružio se: 06 Nov 2023, 11:59

Prvi ozbiljniji instrument (dugmetara)

Post od drago.ns »

Pozdrav svima,

U potrazi sam sa originalnom harmonikom dugmetarom, 2+2, za narodnu muziku, u sklopu budzeta do 4000e. Vidim da se svasta prodaje sad na internetu, ali cene kao da su otisle u nebo. U tom cenovnom rangu su uglavnom ili 3+1 ili su neke pravljene, prepravljane, sklepane. Gledam da harmoniku kupim od nekog preporucenog majstora/preprodavca, kako bih izbegao situaciju da budem prevaren, posto se ne razumem najbolje.

Inace sam pocetnik, svirao sam na nekoj "skali" 96b skoro godinu dana, i vidim da me zanima i da mi lepo ide, pa zelim sebe da pocastim malo ozbiljnijim instrumentom. Ne planiram da se bavim profesionalno sviranjem, bar ne za sada, cisto iz ljubavi, za svoju dusu.

Kao i svaki kupac, zelim da dobijem ono najbolje sto mogu da izvucem u tom rangu, ali ne znam da li je realno da tako nesto moze da se nadje trenutno. Nisu mi problem ni one teze, veci formati, jer sviram uglavnom kod kuce, sedeci, pa gledam dal i sa time mogu malo spustiti cenu, da se uklopim u budzet.

Da li imam nerealna ocekivanja, za kupovinu ovog instrumenta, u sklopu budzeta kojim raspolazem?
Koca
Šef orkestra
Šef orkestra
Pridružio se: 01 Jan 1970, 01:00

Re: Prvi ozbiljniji instrument (dugmetara)

Post od Koca »

Ne znam konkretno za preporuku ali ako pogledas oglas Kupujem prodajem videces Dallape 2+2 u Nisu prva po redu danas 2500e. Za te pare Dallape je dobar izbor. Ako nisi daleko probaj.
drago.ns
Nema harmoniku

Post od drago.ns »