Sta i kako provjeriti pri kupovini polovne hranonike
Sta i kako provjeriti pri kupovini polovne hranonike
Veliki pozdrav svima
Ja sam amater trenutno u potrazi za Hohner altantik de luxe 120 basova (dakle negdje cjena izmedju 800 do 100 eura) ako neko nadje vremena za par savjeta :
1. Na sta obratiti paznju pri kupovini polovne harmonike kako je provjeriti naravno pored picola i dihotvanje ?
2. Vas savjet za jos neku harmoniku u ovome rangu koja je pogodna za sevdah
Unaprijed velika hvala i mislim da bi neko od vas iskusnih harmonikasa nasao vremena da snimi neki kratki video i stavi na you tube bilo bi od velike pomoci mnogim ljudima.
Unaprijed velika hvala i veliki pozdrav
Ja sam amater trenutno u potrazi za Hohner altantik de luxe 120 basova (dakle negdje cjena izmedju 800 do 100 eura) ako neko nadje vremena za par savjeta :
1. Na sta obratiti paznju pri kupovini polovne harmonike kako je provjeriti naravno pored picola i dihotvanje ?
2. Vas savjet za jos neku harmoniku u ovome rangu koja je pogodna za sevdah
Unaprijed velika hvala i mislim da bi neko od vas iskusnih harmonikasa nasao vremena da snimi neki kratki video i stavi na you tube bilo bi od velike pomoci mnogim ljudima.
Unaprijed velika hvala i veliki pozdrav
- dugmetarac78
- Šef orkestra
- Pridružio se: 31 Maj 2012, 20:31
Re: Sta i kako provjeriti pri kupovini polovne hranonike
Prijatelju bez zamerke, ali Hohner i sevdah u jednoj rečenici, ne ide. Kliko para toliko muzike. Traži neku kabinsku harmoniku, ima dosta dobruih ručnih rdova, koji su sigurno bolji za našu balkansku muziku od tih nje,ačkih harmonika bez kabine. Malo nabaci još koji evro, i naći ćeš nešto sigurno. Ili ako baš hoćeš Hohner, onda Ok. Ali ne ide što se kaže i jare i pare.
Sent from my Pisaća mašina
Dugmetarac78 hvala velika
na brzom odgovoru nije moj izbor Hohner sto ga volim nego zbog cjene drugi je savjetuju zbog odnosa cjene i kvaliteta zvuka.